Rabia_46
2 hafta önce doktor pkossun dedi son bir kan tahlili ile kesinleştircez dedi fakat kist vs yoktu adetlerim düzenliydi , yumurtlama çatlama görüyordum , 14 marta randevu almıştım tekrardan hastaneden çıkınca arkadaşıma mesaj attım pkosmuşum ben ne yapıcam diye
Ama bir yandan da içim çok rahattı 2 hafta önce diyet malzemeleri aldım kilom var sağlıklı beslenme vs 3 Mart adet günümdü 4 Mart’ta gebe olduğumu öğrendim 3 yıllık evliyiz ilk başlarda düşünmüyorduk son 7 aydır düşünmeye başlamıştık ve hiç umudum yoktu rabbim ummadığımız anda nasip etti.
Demem şu ki stres , etme herşeyin başı stres rabbim hiç ummadığın bir anda nasip etsin inşallah
Rabbim ol derse olur gerisi boş