Klbk16 bana 6 yıl önce ameliyathane de verdiler az bişey nabzım çok hızlandı diye hatta özellikle sordum ne verdiniz bana bunun kafası çok güzel diye 😂
5 hafta sonra sezeryan olucam anestezi dru 5 dk dayan bebeğini gör sonra kötü olursan duruma göre bakarız zaten sana sormam direk yaparım gerekeni korkuya hiç yer verme o kadar güzel geçecek ki şaşıracaksın dedi