Babyperi Çok faydalı olduğu söyleniyor ama ben hiç yiyemiyorum sevemedim yani bir türlü siz nasıl yiyorsunuz sevdirecek bir tarif öneriniz var mı?
Helen07 Babyperi ben de yiyemeyenleri anlmıyorum yaşadığım yerde yetişiyor bizim evimizin eksik olmaz üstüne yemek yapar gibi baharat i sıkanları limon sıkanları görüyorum çok garibime gidiyor Normal kesip yiyoruz olgunu tatlı oluyor bazen bal dökeriz o kadar salata sosu tost vs çok yenir bizim buralarda makarna sosu da yaparız
kahvesever__ Babyperi güzelce çatala ezin biraz yağ tuz baharat koyun karıştırın kızarmış ekmen üstüne sürün onun üstünede yumurta 🍳 harika 🤩 oluyor 😀canım çekti
MorKelebek54 Babyperi labne ve ya krem oeynirin icine avokadoyu atip eziyorum. (Pure haline gekiyo yani) icine biraz limon tuz karabiber koyuyorum (istersen farkli baharatlarda atabilirsin tercih senin) iyice karistiril kizartmis olsugum ekmegim ustune sürüyorum. Ardindan uzerinde karistirilmis yujurta pişirip koyuyorum ustune tekrsr domates dilimi koyuyorum cok guzel oluyo. Acikadonun tadi bana agac tadi gibi geliyo labne ya krem peynirle tadi baskilanmis oluyo cok gizel oluyo bende bu sekilde alistirdim kendimi
Gizem9688 Ceyrek avo + bir tatlı kasigindan biraz fazla da labne. Eziyorum ikisini, ekmek ustü gidiyor. Her gün sabah. Yanina da 2 yumurta. Mis gibi kahvaltı oluyor