melike81_ 32 de normaldi kilo 1900 dü bugün gittim 35, 3200 olmuşuz tonbik yanaklı dedi ööf öf😂😂 iki hafta öndemişiz çikolata meyve yenicen dedi varmı benım tombikle aynı kiloda olan🤥🤥
ipeklinaismom melike81_ 32 +3 de 1951 di yarın 34 +0 olcaz tam merakla vekliyo bende resimde bizimde yanaklar bol bütün kilo yüzüne gitmiş dedi doktor 😁
Dmndmn melike81_ 34+2 de devletteki doktor 2950 özeldeki 2550 gr demişti 😃 36+2dr tekrar gideceğim 3000 gr geçer diye düşünüyorum bende 😄
bebegimhayalim fayting benimde 37 hafta 3 kilo. Kiz normal istiyorsan gayet iyi kiloda ben korkuyorum kilo almasından 😂😂
Deletedmom_112 fayting hayır hayır sizinki gayet iyi benimde hep o şekilde burdakilere bakıp aramızda 1 kilo var falan demiştim doktora aşırı kilolu olanlar şekerini yükseltip şekerden sağlıksız kilo alımı oluyormuş iyi bişey değilmiş aslında erken doğum riski bebekte bazı rahatsızlıklar olması vs. oluyormuş. Haftasıyla uyumlu olanlar sağlıksız kilo almayan bebekler daha sağlıklı olur doğunca daha iyi gelişir dedi
melike81_ Dmndmn özele gidiyom ben ya baska doktora gitmedm hiç 32 de 1900 dü iyi demişti 3 haftada nası bu kada oldu bilmiyeeem
Hayal23455 melike81_ bende yanaklı bebiş olsun istiyorum kakaolu sütü de çok severim alayım bi kaç koli 😂😂😂😂😂
Techr melike81_ fazla şekerli tüketince bebek annedeki fazla şekeri kendi bünyesine alıyor demişti doktor yani bu kadar haftada aşırı kilo alması şeker kaynakli olabilir siz sekere dikkat edin sağlıklı bir kilo alımı olmayabilir.
melike81_ 11-11 ya ben hergün kido kakolu süt 2,3 tane içiyodum hergün sonra meyve her akşam portakal falan cikolata doktorda yeme dedi günde 1 elma yiyebilrsn tek dedi :/ 32 yke 1900 gramdı cok iyi dediydi 3 hafta sonra gittim ne 3200 olmuş ya😂😂😂😂
tatlibebegim_ melike81_ benimde 31+5 de 1968 gram dedi doktor şuan 32+2 olduk 35de kontrole gidicem aynı performansı bekliyorum bebeğimden😂😂
Techr _annee fos bir Tombulluk oluyor bebekte şekere bağlı rahatsızlıklar meydana geliyor denilmişti bize