_Mother_ bende geçen sene yaşamıştım 2 günde bir kan vermiştim sıfırlanana kadar bakmışlardı. Sıfırlanmadan benim regl başlamıştı ama normalde 3-4 gün sürer 7-8 gün sürmüştü ilk günler baya yoğun ve ağrılıydı. Çok geçmiş olsun 🙏🏻 ben sonrasında soğudum ve istemedim denemedim korunduk 6-7 ay sonra tekrar kendimi iyi hissettim denemeye başladık 2.ayında da kaldım şükür🙏🏻 kimyasal gebelik aslında gebe kalabildiğimizin göstergesi bu yüzden tekrar olmayacak gibi bir endişeye kapılmayın ❤ eşim şeker hastası belki sağlıksız sperm dolayısıyla tutunmadı diye düşünüyorum o yüzden eşinizinde test yaptırmasında fayda var, biz dediğim gibi sonrasında çok istekli olmadığımız için ona baktırmamıştık.