Gelişimi cok iyi dedi ikili tarama testinde bir degerim yüksek çıkmış o biraz moralimi bozdu 45 kiloydum hamile kaldıgimda aralık ayında 52 oldum simdi 56 olmusum. Ama doktor bana bu önümüzdeki hafta aşıyı yap dedi tarama yada ultrason için su gün falan gel demedi