Dnmzzeda ilk doğumdu.ama benm cok ağrım oldu doğumdan önce iki gün.Alttan bıçak saplanıyordu sanki.Ama doğum sancısı gibi değildi tam olarak.Doktora gittim usg ile baktı yok kanala girmemiş henüz dedi.Ama hocam nişanda geldi diyince o zaman alttan muayne edelim dedi ve şok dıştan 6 cm acılman var içten hiç yok.Bu çok kötü bi durum keske hic acılman olmasa daha iyi böyle kordon sarkabiliyor enfeksıyon kapabilirsin,dogumu baslatmak zorundayız suni deneriz inmezse sezeryana döneriz demişti.Benim doğum hikayem bayagı farklıydı yani.