BBN İkili tarama sınırda denildi ultrasonda bi sıkıntı yok amniyosentez önerildi böyle olup bi sıkıntı çıkmayan var mı?
Limonlukekkk BBN ikili benımde yüksek riskli çıktı fetal dna yaptırdık sonuç bekliyoruz amniyosenteze gerek yok fetalde belli olur herşey 2 li testi sıkıntılı olup fetali temiz çıkan bi sürü arkadaşım var