Sevde11 Yaşayan var mı dun bian da girdi sonra uzaninca geçti şimdi tekrar var yürürken tam dogrulamiyorum batma gibi de tam anlayamadim yaşayan var mı nette rahim büyümesi bebek yerleşmesi gibi şeyler yazıyor 🙄
Flameanne Sevde11 benimde tam 22 haftada sağ kaşıkta batma aynı doğrulamama oldu doktorum bebek büyüdüğü için normal dedi bir kaç gün sonra aile hekiminde idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik kullanıyorum
Sevde11 mavikalpvemavikalp yaa öyle mi içimi rahatlattiniz çok sagolun . Hemen geçmiyor mu peki bu ağrılar ilk gebelik olduğu için bilgim yok
mavikalpvemavikalp Sevde11 hayır 35teyim asla geçmiyor😅 ama bol bol egzersiz ve yürüyüş yapın ağrıyor diye boşvermeyin kesinlikle
Sevde11 Flameanne benim de çok az çıkmıştı aslında enfeksiyon dun toz saşelerden kullanmıştım geçmezse tekrar yaptiriyim
Flameanne Sevde11 bende kullandım şase fitil ve antibiyotikte verdi antibiyotik bugün bitti şase de bugün bitecek tekrar vercem idrar bijaç gün sonra
Sevde11 Flameanne antibiyotik isminiz nedir acaba banada verildi ben kullanmaya korktum dun saseden içtim hatta dün post açmıştım kullanan var mı bunları diye yazan olmadi
mavikalpvemavikalp Sevde11 ağrıyor diye sakın kendinizi salmayın derim aksine iyice hareketlenmeye çalışın🤗🤗