Mrvikra Merhaba hanımlar 7 haftalık hamileyim ikinci evladım ilk hamileliğimde asla bulantı baş dönmesi yaşamamıştım ama ama bunda çok yoğun yaşıyorum krakerden bile midem bulanıyor boyle devam eder diyorlar doğuma kadar varmı öyle bişey aceba
Limonlukekkk Mrvikra benım 10. Haftada durdu canım korkma geçio şu an 14 haftalık ara ara bukantım oluo ama hafif
H-ckerana Mrvikra yok canım 12 de hafifler 16 dan snra bitmeye başlar korkma.Bende cok yogun yasadım iki gebeliğimde de.Bunda hep bulantı ilacı kullandım ama şimdi 16 hafta olduk baya azaldı kusmam falan.
Azra8Engin Mrvikra 18 19 haftalara kadar ağır bulantim oldu. Sonra rahatladım. 27. Haftada mide yanmasiyla beraber geri geldi. 32+3deyiz hala devam
ahsenneslii Mrvikra bende öyleydim. 16 haftadan itibaren kesildi rahat ettim derken 26.haftaya giricem bulantı veyanma olarak geri geldi 😭😭💰
Mrvikra H-ckerana işe yariyor mu aceba bulanti ilaclari bi zarari varmi cuma doktora gidecegim buna bi cozumu vardir insallah
Instauser Mrvikra inşallah 🙏🏽 prilam kullanabilirsiniz azcık hafifletiyordu. İçmediğim günler 2 kez kusuyordum. İçtiğim günlerde kusmuyordum ama sadece öğürüyordum.
H-ckerana Mrvikra Hiç bir zararı yok dedi doktorlar.Prilam b vitaminiymiş.İçmezsen cok daha kötü oluyorsun.
Mrvikra Azra8Engin Anladim canim bi gelecek bi hafifleyecek demekki ama tam gecmeyecek ne zormuş bulantı durumu ilk defa yasiyorum gercekten zorlaniyorum
Azra8Engin Mrvikra canım kişiden kişiye değişir. Dün arkadaşım doğum yaptı. Onun da kızı oldu. Ne bulantı ne mide yanması ne kusma hicbirsey yaşamadı. Benim bi ara bitmişti geri geldi. Annem beni doğurduğu ana kadar hep kusmuş. Sağlıkla gelsinler de yapacak birsey yok🩷
esmaerdemir Mrvikra 16. Haftadan itibaren geçiyor ben bi an benimki geçmeyecek zannediyordum ne yemek yapıyordum ne mutfağa girebiliyordum ayrıca bebeğim zayıf olur diye çok korkuyordum ama çok şükür ikinci trimester de topladım kendimi bebeğimde haftasına göre kilolu bile 🧿💝