Başından beri sıkıntılı geçiyordu , beta yavaş yükseliş gösteriyordu ,
Ve şimdiye kadar asla bebeği göremedim.
Kese ve yolk keseden başka..
günlerdir siyah lekelerim oluyordu , bugün kanamaya döndü .. daha önce kendiliğinden düşük yapmadım kese düşünce ağrılı oluyor mu arkadaşlar? Şu anda pıhtı falan görmedim , ama kanamam yoğun..
kurtaj ilaçlı düşük yaptırdılar bana her defasında ,(boş kese, kalp durması)
Yarın hastanede randevum var , betaya bakılacaktı.. kese nasıl bisey , pıhtı olarak mı düşüyor
Umarım kürtaja gerek kalmaz kendiliğinden düşer 😖