Sedayznn Lalin06 benimle aynısın 39+3sün demi sence 2sinde doğacaklar mı ? Bn emin değilim sancın vs varım
AlyaSu Lalin06 inşallah Rabbim bir avazda doğurmayı nasip etsin canım 🙏😊 biz daha yolu bile yarılamamış olmamıza rağmen çok heyecanlıyız seni düşünemiyorum bile 😊
Lalin06 Sedayznn benim 38.3 s3zeryanli olcak canım ilk doğumum sezeryan olduğu için belim kaşıklarım çok ağrıyor en son cumabgunu nts ye girdim
Yarenelibol Allah sağ sağlim kucağınızaalmayı nasip etsn ocak Annesi olucam bnde heycanla 24 ocağ bekliyorm anlıyabiliyrm 🥰😊
Lalin06 Buseamaikizlerburcu suni şancı verirler arkadaşım da senin gibiydi epidural normal doğum yaptı çok rahat
Lalin06 Buseamaikizlerburcu bende ocak 2 de doğum yaptım eve çıktım göğsün çok yara emzirirken canım acıyor sutum gelmiyor senin durumun nasil
Buseamaikizlerburcu Lalin06 zeytinyagi kullan bide cok pekmez ye sicak dusa gir sutun çoğalsn patiksiz corapsiz gezme evde sen yinede emzirmeye calis mama verme o doyuyordur surekli ver agzina ki gelsin