Benimde boyum 150. 1 tane normal doğumum oldu erken doğumdu 26 haftalık 1 kg doğmuştu zor zamanlar geçirdim Bebeğim 9 saat yaşayabildi.
Şimdi 2. Gebelik bugün doktora gittim bana diyor ki boyun kısa baş aşagı ama normal doğum yapamazsın dedi .İlk gebeliğim normal doğum 11 cm açıklık ile olmuştu dedim.Kilosu az olduğu için öyle olmuş dedi.Ben sezeryan istemiyorum çok korkuyorum.Ayrıca küçükte olsa doğumum normal ve sancı çektim 10 saate yakın.Devlete gidiyorum bu gittiğime ilk kez gittim ayrıca