956733 Merhaba, 20 haftalık hamileyim son 1 haftadır kollarım uyuşuyor ve parmaklarım kilitleniyor. Uykudan uyanıyorum ağrıdan benim gibi bu sorunu yaşayan var mı ? 5. Aydan sonra artık sol tarafa yatmak öneriliyormuş ama nasıl olacak bilmiyorum.
Hdogru 956733 Evet ben de 20+5 teyim sabahları bazen tek kolumda bazen iki kolumda ağrı, parmaklarda uyuşukluk ile uyanıyorum akşama doğru geçiyor.
Bir_Fani 956733 33 haftadayım bende de oluyor Magnezyum kullanıyormusunuz Vücutta ödem olmaya başladığı için ödemde kaslara sinirlere baskı yaptığı için oluyormuş Eklem ağrıları bile oluyor
esmaerdemir 956733 benim artık sola yatmaktan yüzüm yamuldu resmen 😃😃 4. Aydan beri sola yatıyorum 33 haftalık oldum çabuk geçsin istiyorum artık
Leyla81 956733 bende de 20. Haftadan sonra başladı özellikle geceleri uyuşmuş bi halde uyanıyorım yada cok telefon tutunca yada yemek yaprken önceden yoktu
956733 Hdogru aynen benim de öyle ama artık gece uyanacak kadar ağrım oluyor zorlanıyorum. Siz doktorunuza danıştınız mı ?
Fatosh74 Evet ben de 18 haftalık hamileyim 10 gündür sag elim kolum ağrıyor geceleri. Sabah uyanınca elim şiş oluyor. Pazartesi doktorda randevum var sorcam Sinir sıkışması olabilir diye düşünüyorum
956733 Fatosh74 aynı benim de öyle canım kontrolüme de çok var olmazsa ben de gidip soracağım . Dayanılacak gibi değil .
Hdogru 956733 cuma günü kontrolüm var o zaman sormayı düşünüyorum. Kesinlikle bende öyle gece uykudan kalkıyorum ağrı ve uyuşukluk sebebiyle. Su çok içiyorum fakat yeterli olmuyor anladığım kadarıyla. magnezyum kullanmıyordum sanırım ona başlatabilir doktor. İşe yarar mı bilmiyorum
956733 Bir_Fani evet canım kullanıyorum, araştırdım dediğiniz sebeptenmiş ama çözüm yolu bulamadım magnezyum yeterli olmuyor olabilir mi acaba ? Ödem için de bol su içiyorum aslında
956733 Hdogru inşallah bir çözümü vardır . Magnezyum ben kullanıyorum ama sanırım fayda etmiyor.Çok sıkıntılı ağlanacak durumda uyandığım oldu .
956733 esmaerdemir 😁ben başından beri sola yatmaya çalışıyorum fakat artık yatamamaya başladım bu durum beni korkutuyor. Allah korusun kalp durması vs olur diyorlar canımı çok sıkmaya başladı .
esmaerdemir 956733 yok Allah göstermesin sadece bebeğe az kan gidiyor ben sırtıma yastık koyuyorum öyle öyle alıştım
biranne__ 956733 magnezyum eksikliği bildiğim kadarıyla sade soda iyi gelir diyorlar bi dene istersen
956733 esmaerdemir amin 🙏 evet ben de gece full sırt üstü yatmaktansa arada yastık koyup sola yatık yatmaya çalışıyorum. O yastık gece yatakta gezinip duruyor 😁
Boncukk123 956733 doktoruna sor muhakkak gebelikte oluyor ben iki elimden de sinir sıkışmasından ameliyat oldum ameliyattan sonra hiç böyle olmamıştı 1.5 sene oldu amelıyat olalı gebelikten sonra başladı sanki hiç ameliyat olmamıştı gibi gebelikte oluyormuş canım ama vitamin takviye verebilir doktor muhakkak söyle 🌸
956733 Boncukk123 geçmiş olsun , gebelikten sonra geçen de varmış kalıcı hale gelen de sanırım. Unarım iş o boyutlara gelmez . Mutlaka soracağım canım . Teşekkürler 🙏