Bizimki de detaylı ultrasona kadar belli etmedi kendini 😁 22+4′te öğrenmiştik bizde yeni yıla girmeden, yeni yıla 1 hafta kala öğrenmek güzel olmuştu 🥰 siz hiç hissetmemişsiniz kız olduğunu anladığım kadarıyla 🥹 benim içime doğuyordu kız olacağı hatta kızım diye seviyordum daha 2,3 aylık hamileyken 🫢