Ozgis1s aslında genelde erkek daha çabuk anlaşıldığı için netleşiyor ama kızdan dönme daha fazla oluyor neyse demekki bizim doktorumuz yanlış görüp erkek dedi ama şimdi otomatikmen bizde acaba kesin kız mı diyoruz düşünüyoruz falan artık iki gün sonra başka bi doktora randevum var görüneyim bakayım ne diyecek