momofmychildren Sizler de durum nedir kaç haftalık oldunuz? Neler yaşıyorsunuz? Neler yaptınız bebişler içinnnn ? 🐣🐣
Merymytm momofmychildren aynen ya aslında 12 haftada doktor kız tahmin ediyorum demişti ama kesin cevap lazım bana haftaya ayrıntılı ultrasonumuz var netleşir orda inşallah 😍😍😍
sevvalcik Bizde 19+2 oldukk 🤗 cinsiyetimizi 18. Haftası biterken gösterdi erkek bebiş annesi oluyorum ( hala net emin değilim orası ayrı)😂
Eminetuna6 Bizde 20+1 olduk, 18 haftallikken öğrendim erkek birde ciddi anlamda bacaklarımda ağrı var ve ayaklarım dün ilk defa şişti bu ikinci gebeliğim daha çok erken şişlik için sizde durumlar nedir