3_oglan_annesi Kimler bugün benim gibi kontrole kalp atışını ve bebeğini görmeye gidecek veya gittiler heyecan bastı üçüncü olmasına rağmen umarım aksilik çıkmazsa görüp duyacam 🤲 rabbim isteyenlere nasip etsin 🙏
miyopmom 3_oglan_annesi benimde bugun kontrolum var 8+5 cok sukur 🥰 dusuk riskim vardi progestan kullandim bakalim insAllah hepimiz hayirli saglikli guzel haberler aliriz❤️benimde 3. Olucak Allahin izniyle 😍
Fulyalife Benimde 3. Gebeliğim 7+5 olduk kontrolumuz haftaya ama nasıl bekleyeceğim bilmiyorum, kalp atışını duyup bebisi görmek icin sabırsızlanıyorum 🤗