Tugba1tugba Nasıl gidiyor kızlar takviye olarak neler kullanıyorsunuz ben folik asit+d vitamini+demir ilacı+megnezyum yazdı. Kasık ağrınız oluyor mu sizinde ara ara
Yenidenanne_ Tugba1tugba troid, demir, vitamin kullanıyorum magnezyum yazdı ama kullanmıyorum Pazartesi soracağım ağrım yok kullanayım mu diye
iremmmuyannn Tugba1tugba folik asit artık içmiyorum 12.haftada bıraktım d vitamini ve demir kullanıyorum ağrılarım olursa magnezyum içiyorum bulantılarım hafifledi ama sabahları genede oluyor prilam içiyorum geceleri o yüzden
leyla3838 Folik asit bi kutu bile bitirmedim.12 den itibaren Demir hapı,magnezyum ve vitamin yazdı.Ha birde damla d vitamini