Gulluuuuu -Enfal- ben normalde Osman balcıya gidiyordum ama muayene 2000₺ oldu farabiye geçtim refika hanıma 900₺ onunda muayenesi zaten orda doğuracagım
Deletedmom_116 -Enfal- Akadmei Hastanesi’ne gittim Alanur güvene ama riskli olunca bakmadı sonradan . 15 temmuz hastanesi Muammer mi muammed mi ne bı dojtor vardi onun sayesinde hastaneye yattım memnun kaldım
Dilberkaya -Enfal- Meram tıpa gidiyorum 3. Gebeligim hepsinde aynı hastaneye gittim orda doğum yaptım gayette memnunum
-Enfal- Gulluuuuu doğum ücretleri ne kadarmış farabi de biliyor musunuz. Refika hanım bende merak ediyordum nasıl peki
Gulluuuuu -Enfal- bende iki gün sonra gideceğim refika hanıma herkes onu önerdi. Normal doğum ve sezaryen aynı fiyat 22 bin ₺
Gulluuuuu -Enfal- ben memnun kalmadım ama gelen hastaları memnun ben Mehmet bardakçıya geçtim hayatımda gördüğüm en pozitif ve iyi doktor
Deletedmom_116 Nergizos hangisi İkiside değil Şehir Hastanesi’ne gittigimde peritolojiyede gittim Ama bu dojtrolar değil Kadın dogumcular
Gulluuuuu -Enfal- aa evet tabi ki gördüğüm en iyi doktor 4650 kilo oğlum için normal doğum yapacaktım ama olmadı maalesef benle ilgiliydi yinede son ana kadar bekledik normal için