Migrenligebe 28+4’um. Son zamanlarda burnumu her sildigimde baya kan geliyor peceteye. Onceki haftalarda da oluyordu ama bu kadar yogun degildi. Muayeneme bir hafta var, gidince doktoruma da soracagim, ama aranizda ayni durumda olan var mi merak ettim.
denizoktay Benim de burnunu her sildiğimde geliyordu birkaç hafta önce hamilelik gribi var bende çok hapşurmaktan diye düşünmüştüm.ama bugün uyandığımda hapşurmadım da kanamış, normal mi hakikaten korkulacak bir durum mu bilemedim.