Aycicegi_ Papatyaa2 Hayır anında silik çizgi çıktı hastanede çalışıyorum gidip kan verdim negatif çıktı
Rabiul rumeysa_mom yaa darısı sizin başınıza 💝 benimde 2 buçuk sene olmadı temmuz ayında polip ameliyatı olmuştum hiç beklemediğim zamanda oldu hayırlısı 🌸
rumeysa_mom Rabiul sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🌸☺️🤍 rabbim şu mübarek ayın hürmetine bana ve benim gibi isteyen herkese nasip etsin tez zamanda 🥲🍀
amayinedeiyiilerledim Ozzge01 ben 10 gün gecikmeyle silik çizgi ile öğrendim. Geç döllenme yemiş, testin suçu yokmuş yani😅