Kızlar merhaba ben hamileliğimin en başından beri lekelenme yaşıyordum progestan kullanıyorum zaten ona ilk başladığımda lekeler durmuştu sonra 2 hafta önce tekrar oldu bir bir buçuk haftadır temizdim bugün yine geldiğini gördüm böyle ara ara gelen varmı aranızda nezamn bitti doktora bu gün gidicem zaten ama kendi doktorum özelde bu gün devlete kaydım olsun diye devlete sıra aldım bakalım duruma göre özeldeki doktorumuda bilgilendircem bunarada coraspirinde kullanıyorum şu 1 haftadır