Elisa28 Nerden başlıcam bilmiyorum hamileliğim berbat geçiyor cuma 15 haftalık olucam ve hala mide bulantısı geçmedi dün iki kere kustum ne yesem batıyor boğazım gıcık ilaç kullanmayorum ve her gece ayağımda his kaybı oluşuyor bütün bunlarla baş etmek o kadar yıprattı ki sözde stres yasak gecen gün düşük tehlikesi atlattım anlıcağınız hamileliğim berbat geçiyor kızlar ve ben tükendiğimi hissediyorum benim gibi olan varmı nasıl baş ediyorsunuz çok özledim doya doya istediğim şeyleri yemeyi kahve içmeyi çok üzgünüm 😔😔
busduuk1914 Elisa28 sadece sabretmen lazım ilk zamanlar aynı şeyleri yaşadım resmen, enfeksiyon kulak iltihabı antibiyotik kullandım düşük tehlikesi yaşadım 18. Haftaya kadar mide bulantısı çektim. Ama bi anda kesildi bende hepsi 33e kadar hiç hamile değilmişim gibi devam ettim. Şimdi 34. Haftadayım son 1 haftadır kramplar ve ödem başladı. Sabret geçecek 💕
Aleynaaal Bende aynıyım herkes ilerleyen zamanlarda geçecek diyolar 17+3 teyim hala çok kusuyorum, ne yesem geri geliyo , hiç bişey yiyemiyorum ama ilk haftalara göre daha iyiyim su an günde bi portakal yiyebiliyorum inşallah zamanla daha çok geçecek