Eso2312 Kızlar ben 14 haftalık hamileyim, doktor randevulara 4 haftada bir gelin diyor çok uzun ben çok endişeleniyorum acaba sağlıklı mı sizce çok uzun değil mi ?
61fragnat Eso2312 Ahaha bence de çok uzun ayda bir özel doktoruma ay da bir de devlete gidiyorum böylece 2 haftada bir görmüş oluyorum 😂😂 etrafımdakiler kızıyorlar ama ne yapayım
Hulo2105 Eso2312 eve çok uzun asla geçmiyor. Arada lekelenmem oldu ufak 2. Haftada gittim mesela sonra yine 1 ay sonra gel dedi😂
Elisa28 Valla ben bı bahane uydurup gidiyorum zaten çalışan bir anne olduğum için rapor için bile olsa giriyorum bebişimi görünce bı rahatlıyorum arada sizde gidin 😃
Didemmma Normalde özele gidiyorum oda bana üç yada dört hfta arayla gel dedi ben o arada devlet hastanesine randovu alıp gidiyorum dayanamam😂🙈
Eso2312 Didemmma bende aynı şekil ağrım var diye gidip görüyorum içim rahatlıyor 7 gün sonra randevum var çok merak ediyorum ya🤣