byzaa0 benim ilk baştan beri öyleydi bebeğim sadece ayakta kalınca , yürüyünce , biraz fazla iş yapınca ağrım oluyordu üstelik riskli gebeyim ama bebeklerin işi belli olmuyo fırt diye dönüyorlar bi gecede başıma uykudayken geldi müthiş bi ağrı ve çok güçlü ıkınma hissiyle uyandım ters dönmüştü 30 da şuan galşba yeniden baş aşagı döndü ağrılarım geri geldi 32+5 iz dinlenirken ayak altına yastık koyup uzanıyorum ben birini de kalçamın altına dinlenmek iyi geliyo doğursam ben doğururdum korkma 😂normalden olması gerekenden aşagıda duruyodu bebek