Tugcee09 Kızlar 12. Haftaya giriyorum. Nasıl gidiyor var mı belirtileriniz. Göbüşleriniz çıktı mı kilo durumlarınız nasıl
Ssdssd Tugcee09 bende bugün tam 12 oldum pek belirti yok gibi göbeğim çok hafif çıktı akşam yemekten sonra daha çok belli oluyor :)
Sema_1nur Tugcee09 12+ 3 haftalık olduk göbüş yok henüz hatta doktor bu gün ne kadar zayıfsın dedi ense kalınlığını ölçecekti arkasını döndü cinsiyet için de doktor çok çabaladı ama kendini göstermedi şimdi bir kez daha gircem
Tugba1tugba Tugcee09 14 haftalık oldu benimde göbeğim çıktı baya. Birde kasık ağrılarım oluyor sık sık sağ bacak ağrısı
0668 Bugün 12 haftaya girdim. İnşallah sağ salim hayırlısıyla ilerlerler hersey. Daha cikmadi benim birseyler yer icersem anca cikiyor. Bulanti kusmalar tiksinmeler beni mahvetti yeni yeni hafifletmeye başladı sizin nasil
0668 Eso2312 şanslı hamilelerdensiniz ozman ben bulanti kusma tiksinme neler yaşadım sukur bu aralar azaldi biraz ama kasik ağrılarım devam ediyor ara ara
obirannea Eso2312 gerçekten çok güzel bir şey bende oğlumda öyleydim hic belirti yaşamadım çok güzeldi hersey şuan belirtiler o kadar yoruyor ki beni
0668 Sema_1nur bende de yok daha göbek sadece yemek yiyince cikiyor bende daha cinsiyet falan öğrenmedim inşallah kontrolde gerci hic farketmiyor saglikli olsunda en onemlisi o
Sema_1nur 0668 aynen öyle bende normalde zayıf biriyim ama kasık kısmında var sadece çok hafif ni çıkıntı onun dışında birşey yok
0668 Sema_1nur aynen bende şuan bsy uok göbek falan persembe kontrolüm var insallah hayirliyla olur ikili taramam var
Ssdssd 0668 ben çalışıyorum 8.30 dan 6 ya net 2 lt içiyorum ama eve gidince tabi hesap yapmıyorum normal susadıkça