Bir sorun sıkıntı var mıdır bilemem orasını inşallah yoktur sağlıkla ilerleyip kucağına almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻 ama benim görümceminde 9. Haftasına kadar boş gebelik dediler bebeğin kalp atışını da bebeği de göremediler sonra 9. Haftada hem bebek gözüktü hem kalp atışını duydular , her bebek kendine özgü özel oluyor canım hepsi basma tulumba kalıplara uymuyor farklılıkları oluyor , bir kaç farklı doktora görünmende fayda var özellikle özel doktorları araştır bulunduğun şehirdeki en iyisini bul git biraz tuzlu olur ama her zaman gitmezsin zaten önemli durumlarda gidersin şahsen ben öyle yapıyorum devlette takip ediliyorum ama özele de gidiyorum önemli durumlarda mesela ikili testin sonucunda olsun detaylı ultrason da olsun hep özele gittim