Kizlar geçen hafta asansör düşmüştü tek basimaydim çok korkmuştum ağrım sizim kanamam lekelenme olmadı Allah’a şükür ama korkudan hastaneye gitmiştik bı şey çıkmadı sadece nst de sancım göründü ama ben hissetmedim
Olur da erken doğum olursa diye ciğer geliştirici iğne oldum
Her neyse işte bu arada cumertes ikindi gibi düştüm pazar tekrar gel bakalim dediler
İğnenin birini pazar birini pazartesi vurundum
Ağrın sancın olursa da gel dediler ama dün akşama kadar çok iyidim
Dün iftardan sonra bı anda karnım ağrımaya başladı sanki diyaframima baskı yaptı sonra bı oraya bı buraya her yere baskı başladı belime vurdu midem bulandı erken doğum diye aklım çıktı ama şükür lekelenme su bosalmasi yoktu 10dk filan anca sürmüştür belki açıdan süre hakkında bı bilgim yok sonra geçti şimdi de Allah’a şükürler olsun iyiyim
Acaba yalancı sanci dedikleri bu mu ilk defa başıma geldi. Sizlerde de oldu mu olduysa kaç kere yaşadınız
27+6haftaligiz bu arada