NimetDilmen Ara ara kısa süreli karın aqrım oluyo 11 haftalıqım. Normal mi başka yaşayan varmı bu durumu?
ShemsTural Bende karin agrisii oluyodu da bu en asagi tarafin agrilari yeni basladi. Kasik agrisi tam olarak neresi? Bulantim bu hafta gecti cok sukur. Cok kotuydu 😥inşallah sizlerde de erken biter hamileliyin tadini cikara biliriz
ShemsTural NimetDilmen evet oralar agriyor ara ara bu normal dedi doktor. Ama bende galiba cati agrisi diyolar oyle agrim var. Hareket edince oluyo😥
Senanuurrr ShemsTural bnmde döndüğümde kalktığımda inanılmaz bir acı oluyor ilk zamanlar sol kasıktaydı şimdi sag kasık acısı var 11 haftalıgız bizde
AyEr NimetDilmen bu hafta gıdıcem dedı haftaya geldıgınde yıne gecmese ılac verıcem yemen lazım dedı canım