Sibelyavz Kızla 37+2 deyim dün akşam tansiyonum 15-9 oldu sonra 13 lere indi sonra tekrar 14 e çıktı az önce bidaha ölçtüm 14-9 çıktı hastaneye hemen gitmelimiyim ne yapmalıyım