Bebekbabyy Ben tek başıma tüm hurafeleri tersine çevirdim kız bebekle ilgili :) Sağda olur dediler benim kız hep solda, kalça büyür kilo yapar dediler top gibi karnım var geriye kalan her yerim küçüldü, ekşi aşerersin dediler canım hep tatlı çekti, karnın aşağıdan yayvan olur dediler top gibi yuvarlak ve yukardan, mide bulantısı kusma olur dediler hiç olmadı, kız geç hareket eder dediler benimki erkenden fıldır fıldır dönmeye başladı karnımda. Yani bence tamamen hurafe kız bebek belirtisi ya da benimki erkek Fatma doğacak :)