Ebks Kızlar selam bebeğim 11 hafta 3 günlük oldu doktora gittim dün down sendrom kontrolü icşn test haftalarına gelmişiz 2 li mi fatal mı dedi 2 li sadece olasılık söyler kesin bişi söylemez en garantisi fatal dedi ama ben hani 2 şi yaptırayım çok yüksek olasılık çıkarsa ötekini yaptırırım diye düşündüm siz neler haptınız kafam karıstı
emineaycicekyilmazz Ebks Ben hiç birini yaptırmadım direk detaylıya girdim çoğunluk bu şekil yapıyormuş orda da her şey gözüküyor canım bilgin olsun 😊
Limonlukekkk Ebks ben 2 li test sonrası yaptırırım diye düşündüm 2 li test risk yüksek geldi 4 gundur yaşadıpım stresi anlatamam hemen fetal yaptırdım sonuç bekliyorum demem o ki 2 linin yanılma payı yüksek insanı paniğe sevkedıo keşke direkt fetal yaptırsaydım genoksta cuma gunu 13 bine yaptırdım
Melisinannesiii Ebks ikili test yaptılar dimi haftaya bende tam 11+3 olcam tereddütte kaldım erken mı acaba dıye
Ebks Zeyneppx yani biri 700 tl biri 10000 tl idi ne bileyim yüksek olasılıksa yaptırım durduk yere neden yaptırayım dedim ikili testi bime yaptırmayan varmış
Zeyneppx Ebks yani herşey Rabbimden geliyor bilmek iyi olur aslında bilmeyince de hamilelik boyu stresli geçer diyolar bilemiyorum bende arada deredeyim inan ki 😭 ikili test sonrası karar vermeyi düşünüyorum dr eğer bişi derse bi risk görürse
Ozlembbbbb Bunu sormayın bile. İkili bomboş bir test. Maddi olarak her şeyden kısın ve yurtdışına gönderilen fetal dna testini yaptırın. Türkiye de yapılanlar güvenilir değil. Sadecee ayrıntılı ultrason yaptırın diyenlere inanmayın. Ayrıntılı ultrasonda nelere bakılır onu bile bilmeyenler var.
irem26 İkili testim risksiz çıktı, fakat ayrıntılı ultrasonda çıkan bulgular sebebiyle fatal DNA verdim maalesef down sendromlu olduğunu öğrendim. Üzerine amniyosentez de oldum ve kesin down tanısı aldım. Lütfen imkanınız varsa fatal DNA 🙏