Beyzamete Kızlar 25 haftalık hamişim. Bu güne kadar Acıbadem Meliha hanıma gidiyorum. Hala da memnunun güzel ilgileniyor fakat Doğuma da az kaldı zamlar geldi Acıbadem fiyatları uçtu gitti. Yine özel hastane düşünüyorum. Ümit anadolu gibi..Memnun kaldığınız hastane ve doktor önerilerinizi paylaşır mısınız lütfen. Mümkünse kadın Doğum uzmanı istiyorum. şimdiden teşekkürler 🙏
MnrKpln Beyzamete ben ümit vişnelikte Sebahattin Akyıl a gidiyorum ve çok memnunum. Doğum fiyatını bilmiyorum ama henüz konuşmadık
ZeynepSabancay Beyzamete ümit batıkent abdurrahman akçay ikinci doğumum çok memnunum . Sanırım üçüncü olsa yine tercih ederim
Beyzamete Series26 öyle mi peki normal Doğuma bakışı nasıl. Doğum fiyatları nasıl bilgilendirirseniz sevinirim ❤️
Series26 Beyzamete biz doğum hakkında konuşmadık canım henüz ama arkadaşlarım hasta tercihine bıraktığını söylemişlerdi 5/6 arkadaşımda gitti kendisine normal doğum 3000 sezeryan 3500 epidural 4000 demişlerdi ☺️
Series26 Beyzamete valla bende arkadaşlarım sayesinde buldum okuldan işten tutun toplamda 5/6 tanıdığım gidipde memnunum deyince bende gittim ve harika bi kadın bence ☺️
Beyzamete AyEr evet gerçekten allah iyi insanlarla karşılaştırsın en azından İstanbul büyük şehir seçenek çok iyi araştırın bulursunuz umarım
ZeynepSabancay Beyzamete normal doğumu destekleyen bir doktor. İlk bebeğimde üç kişi doğum yaptık üçümüzün doktoru danandurrahman beydi üçümüzde normal doğurdu.