Turkanbal ben 3 üz eşiyim, bizim keselerimiz ayrıydı sanırım annemde taşikardi ve tansiyon olduğu için kardeşlerimden birine indirgenme yapılmış doğumda indirgenen bebek alınmış.Yapılan işlem sonrasında annem tırnaklarında morarma olduğunu, kısmen zehirlenmiş gibi hissettiğini söyler. Bizde bir sorun olmadı ama bilmiyorum net olarak sorun olabilir mi diğer bebeklerde diye. 33 haftalık doğmuşuz 1 haft kücözde kalmışız, 2650 gram ben 2570 kardeşim doğmuş.Allah yardımcınız olsun inşallah hakkınızda hayırlısı olsun 🤲🏼