Mineveikiz ben hamilelik öncesi kullandım. Bi 6 sene. Bıktım artık. Dedim ben niye kullanıyorım bunu diye doktora gittim o sıra hamile olduğunu öğrendim. Doktor kullanma dedi. Tekrar holter takıldı duruma göre tekrar belki ilaç başlanır. Ama benim nabzım şuan seninki kadar çok değil. Bence bi doktora daha git danış kullanmaya başla en azından sende rahatlarsın sen rahat olunca bebekte rahat olur. Senin göğüs ağrın var mı? Benim arada göğsüm ağrıyor. Dilsizem ağrımı da geçiriyordu