Cumartesi gününe kadar normal doğum beklerken birden çatı muayenesinde sezeryan olmam gerektiğini öğrendim hamileliğin başından beri kendimi normal doğuma odaklamistim doğuma gelirsek kesinlikle anlatılanlarla alakası yok öncelikle bele vurulan iğne çok acıyor diyolar ama hissetmedim bile elin uzerine açılan damar yolu daha çok acıtıyor, doğum süreci ise bebeğin çıkması dikişlerin atilmasi Max 15 dk sürdü ilk 4-5 saat uyuşukluk var zaten bişey hissetmiyosun denildiği gibi baş ağrısı da olmadı ben kendimi strese sokmadim bundan dolayı da olabilir, uyuşma geçtikten sonra dikislerde sızlama oluyor ama kesinlikle normal doğum sancısı gibi dayanilmicak bişey değil gelip ağrı kesici vuruyolar zaten, ilk ayağa kalkma ise hemşire yönlendirerek kaldırdigi için dediklerine uyarsan sinek ısırığı gibi bı ağrı şeklinde oluyor ne kadar bol yürüyüş yapılırsa ağrı o kadar azalıyor, oturdukca dikişler sızlamaya başlıyor, herşeyiyle sezeryan doğum pozitifmis illa negatif bişey aranacaksa dikislerde olan hafif yanma derim onun dışında dayanılmaz hic bişey yok Allah herkese hayırlı kolay doğum nasip etsin inşallah❤️🌼