Arkadaşlar 1 hafta önce kızım boğaz enfeksiyonu olmuştu ama ateşi yoktu ve hafif öksürük de vardı. Şimdi durumu iyi. Ancak şu an ben deli gübi öksürüyorum. Önce boğazım acıdı yandı derken sonra sinüzit tarzı yüzüm gözüm doldu. Bende de ateş olmadı. Ancak şimdi şiddetli bi öksürük var. Asla kesilmiyor ve sık sık ara vermeden öksürüyorum. Ihlamur içtim ama fayda vermedi. 9 haftalık da hamileyim korkuyorum bir şey olacak diye…
Tavsiyelerinizi bekliyorum 🙁