34+4’teyim. Haftaya Nst var. İlk kez giricem. Sonrasında kontrolüm var. O yüzden kilosu konusunda henüz bilgim yok. Hafta başında avuç içi kadar şeffaf akıntım olmuştu, doktora mesaj atıp suyum mu değil mi? geleyim mi? gibisinden şüphelerimi aktardım. Akıntı olduğunu ve haftaya görüşeceğimizi söyledi rahatladım. Ağrım, sancım yok. Şükürler olsun. İnşallah pozisyonunu almıştır diye duadayım 🙂 en son çapraz duruyordu çünkü 🙂