Aşkım ben 4 normal doğum yaptım devlette. Hiçbir dogumum birbiriyle aynı değildi. Kimisi 2 saat sancı sonra doğum oldu. Kimisi 1 saat sancı sonra doğum oldu.. evet sancı zor ama inan o an Rabbim sana yardım ediyor saatler öyle geçiyor bı bakmissin yavrun kucaginda. Sonra diyorsun ben az önce ne yaşadım. İlk doğumun olacak olacagina bırak herşeyi. Normal doğumu anne sezeryan doğumu bebek belirler bence ikiside doğum. Sezeryanda zor o an birşey hissetmezsin ama sonrasi sancılı. Hakkında hayırlı olan olsun inşallah 🤲😍