Edaerdem5203 Arkadaşlar il gebelik öağlum herşey belirsiz oluyor 39+5 haftalığım bir kaç saattir karnımın alt kısmında kasılma tarzı birşey oluyor kasılma sayacından baktığımda ortalama 5 6 dk da bir 30 sn sürüyor
ecemmelisyy Edaerdem5203 canım benimde ilk gebeliğim ve henüz tecrübem yok ama bence başlamış olabilir acile gitmelisin çoğu arkadaşımın doğumu bu şekilde başlamıştı
Edaerdem5203 ecemmelisyy miranatlas ya bende hani dayanılmayacak kadar aman aman bi ağrı olmayınca bekliyorum şuanda bebeği de hissediyorum
miranatlas Edaerdem5203 27+4 te regl agrım olmuştu hafif bi ağrıydı tedbir amaçlı doktora gittiğimde şiddetli doğum sancıları çektiğimi öğrendim ve açılmam da vardı belki acı eşiğiniz yüksek olabilir bilemedim