Gebesannee Kızlar 33. Haftadayım hiç çiğ sucuk yiyen var mı ya Canım çekiyor ama sucuk pek önerilmiyor ya merak ettim
MorKelebek54 Gebesannee cig yenmesi onerilmiyo zaten kuzum pişirip yiyebilirsin ben yag ile kizartincs pismiyo gini hissediyorum i yuzden cok az su ile oisiriuorum ki haslanmis gini oluyo guzel oisiyo o zaman ☺️
mavikalpvemavikalp Gebesannee çiğ sucukmu ilk defa duydum Canınız çok çekiyorsa pişirip yiyin çiğ şekilde çok tehlikeli Çiğ et bile yasak sucuk zaten işlenmiş et birde
Semanurr0 Gebesannee Yani pişmişi bile yasak diye biliyorum işlem görmüş olduğu için ben işlem görmemiş biyerden yiyordum sonra da tiksindim zaten hamilelik boyunca yiyemedim 😂 çok yemek istiyorsan pişirip he bence 😊