aypersi doktorum brlki mükemmel değildir ama sakin biri 37 yi beklemedende muayene olmadım diye hatırlıyorum hatta alttan hiç
Muayene etmedi çatıma baktı sadece . İnstagramdan takip etiiğim başarılı ve popüler olanlarda çatı muyanesi diye bir seyin olmadığını savunuyorlar . Hangisi doğru insan şaşıyor