Beyza001 Kızlarım 4-5 aydır bebek istiyoruz ama Rabbim henüz nasip etmedi. Normalde ben günü gününe adet olurdum şükür bebek düşünmeye başladığımızda beri 3 gün 4 gün 2 gün önden geliyor adetim neden olabilir araştırdım ama bir bilgi bulamadım bununla ilgili
femaraprensesi Beyza001 yumurtlama ile alakalı erken yumurtaluyor olabilir sin eğer uğraşırım dersen ovulasyon testi alıp yapabilir sin yumurtlama tarihini bilirsin
Aysinnn Beyza001 korunmayı bırakınca bir süre adet tarihlerinde değişim oluyor bu da normal. Stres olmayın 🌸
Patito__ Beyza001 cnm bende onceden heo duzenli olurdum ama cocuk isine basladigimda hep gec olmalar filan olmaya basladi Eskiler bunun için rahim cocuk ariyor diyorlr bizim buralarda Bana mantikli geldi Cunku normal korundugm donemlerde duzgun adet olmaya baslardm
Aysinnn Beyza001 psikolojik olabilir hormonal olabilir bende de oldu aynı durum şu an düzenli. 7- 10 günü aşan gecikmeler yoksa çok fazla stres yapmayın. Doktorum bana normal olduğunu söylemişti. İçiniz rahat değilse bı kontrole gidin 🌸
Beyza001 Aysinnn kuzum gittim doktora ama bir sıkıntı yok dedi kist varmış ama çok önemli değil bi sıkıntı yapmaz gebeliğe engel değil dedi
nursenakaynak01 Düşünün ce takip edince olmuyor siz düzenli ilişki yaşayın düşünmeden kalırsınız inşallah hiç ummadığın iz anda