Elfthh daha az önce benzer bir post açmışken seninkine denk geldim. Birebir aynı şeyleri yaşıyorum. Hiç bir sıkıntım ağrım sızım yok ama uykum gelmiyor. İki gündür 2 saatlik uyku ile duruyorum. Gündüz zaten uyuma gibi bir alışkanlığım hiç olmadı yine olmuyor. Sanki saatlerce uyumuştu uyanmış gibi bir dinçlik var üzerimde. Bebeğe zarar vermeyeceğini bilsem umursamayacağım ama bebek etkilenecek düşüncesi iyice strese sokuyor oda iyice uykusuzluk yapıyor. Kısır döngüye girdim resmen