Cnnsss aynı duyguları yaşıyoruz kuzum bizde 33+5 olduk
Hatta son birkaç gündür de şeytan vesvese veriyor sanki ya doğumda sana ya da bebeğe bir şey olursa korkusu… Birde bunun üstüne daha dün sabah Twitter’da gezerken bir adamın twitine denk gelmez miyim… Adam karısı ve kızını kaybetmiş 1 yıldır onların yasını tuttuğuna dair bir şeyler yazıyordu twitte, nasıl ağladım görmeniz lazım 😔 Normalde bunu söylemek doğru değilmiş dini açıdan ama namaza tekrar başlamam gerek hatta hiç bırakmamam gerek sanırım çünkü bu vesvese hastalığını başka türlü yenemem 😔