31 haftalık hamileyim 25 haftadan beri çekiyorum bebek büyüdükçe baskı arttı İçin oluyormuş doktorum öyle dedi karnımda az aşağıda gibi zaten çözümü ayaklarının altına 2 yastık koy baskıyı azalt dedi biraz hafifliyor ağrı ama evde dolanınca gene başlıyor asla geçmiyor malesef