Efeoglum54 Kızlar ben bı hafta önce 33. Haftalık 4 günlük doğum yaptım ıkızlerm kuvezde bu akşam saat 11.30 aradılar topuk kanı için tc istediler kötü bsey yoktur demi olsa söylerlerdi aranızda bılgısı olan varmı
Tugbabuglem58 Efeoglum54 ilk bir dogdugunda aliyorlar birde 1 hafta içinde tekrar aliyorlar yani benim iki kizimdada oyle oldu dis dunyaya adepte olduktan sonrada aliyorlar fiye biliyorum
Efeoglum54 umrumdadegil onu blyrm ılk hafta alındı demek istedıgım gündüz neden aramadılar gece geç saatte aradılar kı acaba
Ckk Efeoglum54 ilkinde saptanmayan hastalıkların başka Bi hastalığı varmı diye bakmak için bidaha alırlar canım küvezden cıkarıcaklardır ona göre başka Bi hastalığı yoksa emin olmak için alırlar ikinci kez
Oztrksadiye Efeoglum54 benim oglumdanda 2 defa aldılar ozaman benide ebe aşırı korkuttu ama bidaha alınmadı çok şükür
umrumdadegil Efeoglum54 canım belki sağlık ocağında şuan alamadıkları için hastanede alıyorlardır içini ferah tut
Ckk Efeoglum54 tabikide kuzu endişelenme sakın başka Bi hastalık varmı diye kontrol için alıyorlar sağlıklıysa zaten cıkarıyorlar
umrumdadegil Efeoglum54 canım benim annelik işte diken üstünde oluyor insan 🥲 inşallah sağlıkla çıkarlar kucağına alırsın bir an önce 💜 isimleri ne bebişlerin🥰
Efeoglum54 umrumdadegil sınırlerım altüst oturmuş ağlıyorum artık çok cektım bu gebeliğimden oyuzden çok karmaşık bı duygu
Tugbabuglem58 Efeoglum54 endiselencek birsey yoktur bence hem bulgular tekrar incelencek falan derdi en azindan