12+2 haftalık hamileyim. Mide bulantılarım aşırı değil hatta bir iki gündür kusmadım sadece ara ara bulantılarım oluyor fakat midem balon gibi şişti tuvalete de çıksam kendimi biraz rahatlasın diye aç ta bıraksam acaba içtiğim vitaminden mi oluyor diye onlara da ara verdim soda falan zaten hikaye asla rahatlayamıyorum. Yatıyorum sabah kalkıyorum şiş olduğu gibi devam ediyor nefes alamıyorum resmen sanki 5 tabak yemek yemiş hissi.
Ya anneler bu his ne zaman geçecek bu mide sorunları bulantıdan da fena normal hayatımda da asla mide sorunu olan bir insan da değilim…
Faydası olur diyebileceğiniz ya da şu zaman geçer diyebileceğiniz bir şeyler var mı 😫