Bsra_55 17 haftalık hamileyim bebekte böbrek genişlemesi çıktı korkmalimiyim bilgisi olan var mı başına gelen oldumu rica etsem cevap verir misiniz
Susu13 Bsra_55 oğluma hamileyken bizede söylemişlerdi hatta doğduktan 3aya kadar yine söylemişlerdi ama sonrasında düzeldi çok şükür birşey yok suan 4yasında
Ckk Sıkıntı olacağını düşünmüyorum benm oğlan tek böbrek doğdu herhangi Bi sorun yok cok şükür sağlığı yerinde 15 aylık oldu